نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2163
-
الف
+

پاسخ های مخاطبان به سوال بخش دیدگاه سایت شبکه آی فیلم 2

در این گزارش خلاصه ای از پاسخ های مخاطبان به سوال بخش دیدگاه سایت آی فیلم2 را می خوانید.

وبسایت شبکه آی فیلم2 به آدرس fa2.ifilmtv.com به طور ماهانه در بخشی اختصاصی به نام «دیدگاه شما» به تعامل با مخاطبان خود می پردازد.

براین اساس، سوال جدید بخش دیدگاه سایت آی فیلم2 پیرامون اتفاقات سریال درحال نشر «در پناه تو» طراحی شد.

سریال «در پناه تو» داستان فراز و نشیب های زندگی دختر جوانی به نام «مریم» را بازگو می کند که با یکی از هم صنفی های خود به نام «رامین» ازدواج می کند اما  تنها مدت کمی بعد از ازدواجشان، با یکدیگر اختلاف پیدا می کنند.

نویسنده این اثر تلویزیونی در ادامه قصه این سریال، برخی از مشکلات و معضلات در خانواده ها را به تصویر می کشد.

سوال بخش «دیدگاه شما» سایت آی فیلم2 از این قرار بود: دلیل اصلی اختلافات بین «رامین» و «مریم» در سریال «در پناه تو را» چه می دانید؟

بسیاری از مخاطبان شبکه آی فیلم 2 که این سریال را تعقیب می کردند، دیدگاه های خود را در بخش دیدگاه وب سایت این شبکه جهانی به آدرس fa2.iiflmtv.com  به اشتراک گذاشتند که در ادامه برخی از آن ها را می خوانید: 

راضیه رضویان: به نظر من در بیشتر ازدواج ها، نداشتن شناخت کافی طرفین از هم عامل اصلی شکست و ناکامی در زندگی مشترک می شود؛ از طرف دیگر اصرار خانواده مریم به ازدواجش باعث شد تا اشتباه انتخاب کند.

بانو آرام: از نظر من بی اراده بودن رامین و اختلاف فرهنگی میان خانواده ها عامل اصلی اختلافاتشان بود .

بانو هلنا: سلام و درود، بنظرم رامین بسیار دهن بین بود و همین باعث مشکلاتشان شده بود.

بانو فرناز: رامین مسئولیت پذیری، غیرت، انصاف، غرور و شخصیت نداشت، فقط دنبال آسایش خودش بود.

روح الله از هرات: سلام و درود، اگر رامین کمی عاقل تر و بالغ تر می بود و اجازه نمیداد دیگران در زندگی اش دخالت کنند، زندگی شان خراب نمیشد.

سما از کابل: سلام و وقت بخیر، دخالت های بیجای مادر رامین زندگی آن ها را خراب کرد.

هاشم نبی زاده از کابل: سلام و درود، من فکر میکنم که رامین یک شخصیت مستقل نداشت و همین باعث به وجود آمدن مشکلات شده بود.

بانو ریحانه: «رامین » بی اراده و دهن بین بود و قدرت تصمیم گیری نداشت از این رو بچه دار نشدن «مریم» را بهانه کرد و وی را طلاق داد.

بانو مونا : «مریم » به دنبال ایجاد تغییر در زندگی و شخصیت «رامین »بود ولی این امر به یکباره امکان پذیر نبود و از سوی دیگر شخصیت ضعیف «رامین» و تسلط مادرش بر وی باعث شد تا اختلافاتشان زیاد شود.

مرضیه نیک پور: دهن بین بودن « رامین» و دخالت های بیش از حد مادرش در زندگی مشترک آن دو باعث اختلاف و در نهایت طلاق آن ها شد.

محمد جمالو: ریشه اختلاف آن ها فرهنگ خانواده و اخلاق آن ها است البته خیلی اختلاف دارند.

بانو فاطیما: به نظر من دلایل اختلاف مریم و رامین خیلی زیاده، اما مهم ترینش بی توجهی مریم و خانواده اش نسبت به فرهنگ خانوادگی و نوع زندگی رامین بود که بدون تحقیق و دقت و بدون آشنایی کامل با اخلاق رامین،جواب مثبت دادن

بانو مهرناز: «مریم» می خواست که برای حل مشکلاتشان از مشورت بزرگ ترها استفاده کند ولی «رامین» شخصیت تک رونده ای داشت و با رفتارهای اشتباه باعث بدتر شدن رابطه همسر و مادرش شد.

بانو نفیسه: نمی توان یک طرفه قضاوت کرد تا زمانی که در شرایط مشابه نباشیم، دخالت خانواده رامین به خصوص مادرش اوضاع را بدتر کرد.

لیلی نوری: از نظر من «رامین» فردی ترسو و کم جرات است و «مریم» از روی ترحم با او ازدواج کرد که همین امر باعث بدبختی مریم شد.

بانو ریحانه : رامین بی عرضه بود و دهن بین و بچه دار نشدن مریم بهونه را کرد. بنظرم از ابتدا یک ازدواج اشتباه بود.

بانو نرگس: بی ثبات بودن، بی ارادگی، بی عرضه بودن رامین و وابستگی زیاد او به مادرش، اصلا هیچ نقطه مثبتی نداشت!! از ابتدا یک ازدواج اشتباه بود.

اختر بهرامیان: دلیلش این بود که رامین به بلوغ فکری نرسیده بود و تحت سیطره مادرش بود و اختیار زندگیش را نداشت. در کل آدم ضعیف و بی اراده ای بود.

سریال «در پناه تو» ساخته «حمید لبخنده» یکی از آثار قدیمی و خاطره انگیز تلویزیون ایران است که آخرین قسمت آن امروز ساعت 16 به وقت تهران، ساعت 17 به وقت کابل و ساعت 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

م ح

نظر شما
ارسال نظر